måndag 22 juli 2013

Måndag och Friday´s!

Måndagsshopping på NK
och middag på Fridays.

 Eftermiddagen spenderades i huvudstaden och det här är vad jag kom hem med!
Sååå glad för min kavaj från Lexington...


 En snygg detalj från Lexingtons del på NK, enkelt att fixa hemma med flaskor, silkespapper och snören
Efter shoppingen var det middag på Fraday´s i Kungsan...

Magisk god var den här Appletinin och i morgon blir det ett besök på bolaget för att införskaffa ingredienserna, för här ska drickas drinkar sista veckan på semestern...

 Babyback ribs...smälter i munnen!
En jätteportion med ribs och en grymt god barbecuesås..
Jag var proppmätt och det sista på tallriken åt jag av ren vilja för att det var så gott...

 Och är man ett efterättsfreak så få det också plats...för det har man ju en extra mage för, eller hur! ;-)

Nu ligger jag utslagen i soffan, nöjd och mätt!
Ciao/ C

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...