fredag 12 juli 2013

smart och snyggt för ditt te...

Dricker ni som jag gärna kvällsthe?
Både jag och barnen älskar att krypa upp i soffan med en kopp.
Jag har alltid ett fat att lägga de droppande och fula påsarna på, tills  nu! Jag hittade den här snygga hållaren på butiken Garden i Sickla.


 Underbart skön med semester....
Måste erkänna att jag inte badat ännu..
Tycker nog att termometern ska vara minst 22 grader innan jag pallrar mig i...
Men på bryggan är det skönt!

Det är ju inte det enklaste att dyka i ny när jag sitter i rulle men...med lite fantasi och mycket tillit till vänner och lika mycket humor löser vi det ;-) Jag får ta och visa någon dag här på bloggen :-)


Ha en fin fredag!
Hälsar Charlotte från en varm brygga!

3 kommentarer:

FLAK sa...

Oj så smidigt men det problemet har inte jag..kalla mig gammaldax men jag kör med tekanna...
Te det är min graj det..koppen står just nu inom räckhåll=)

FLAK sa...

Jo du..här kör vi med en blå Höganäskanna eller en brun English old style=)
Håll dig till Nostalgimacken, den är så att säga igång hela tiden=)
//David

Tina sa...

Vilket skönt altanhäng!
Jag dricker varken kaffe eller te, jo lite te o det är koffeinfritt. Men manicken är ju en perfekt gåbort present!
Det är så himla kul att få tips, jag ska genast kolla in vad 'proffessorn' har att bjuda på, hihi!

Ha bästa söndagen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...