tisdag 16 juli 2013

Bröllopsdag!

Tänk att det redan är 2 år sedan vi gifte oss!
16/7
Något spänd brud på väg mot vigseln...
 På bryggan på Almåsa..
C tar emot sin brud

 Ringen...
 Brudbuketten med vit hortensia och olivkvistar!
Mina två systrar på varsin sida om mig, Lena till vänster ifrån er sett och Maria till höger.
Erica, min bästa vän Petras dotter och min Emma som jag håller om.


Anne Lundberg övervakar sminkningen

 Champagne i limmon med Petra <3 p="">

 Kämpar med kryckorna....

 C är redo att hugga in på cupcakesen

-C-

6 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Grattis! Så otroligt fina ni är på bilderna! Kram, Marthina Holmbytorp

Anonym sa...

Ett stort grattis till Er båda!!
Kram från Barbro


Ps Följer din blogg nästan var dag och har provat några av vinerna som du har tipsat om, och även testat äppelkakan Ds

Tina sa...

Du, han ser nästan godare ut än tårtan!
Så himla fina ni är!!

kramkram

n o r d i n g å r d e n sa...

Men vilket vackert brudpar! Grattis på dagen och du var ju för snygg, och vilken bukett! Allt så vackert!!! Mari.

Ann-tikt & Sånt sa...

Ohh, vilka härliga bilder !! De utstrålar GLÄDJE!,
Grattis o lycka till vidare!!
Kram
Annika

Ambienti sa...

Grattis i efterskott!
Vilka vackra bilder och vad fina ni är!
Ha en fortsatt skön sommar!
Kram
Christina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...