måndag 8 juli 2013

Enklaste blomsterstödet

Det enkla är oftast det vackraste...
 Jag har gjort ett klätterstöd i en av mina pallkragar till murgröna och luktärt.
Enkelt och fint tycker jag.
 Jag tog helt enkelt och klippte av sly i diket bakom vår tomt, 
 Tog bort alla grenar och blad så att bara stammen var kvar.
 Jag knöt ihop ändarna i toppen med trädgårdssnöre
och stack ned ändarna i jorden.

Bilderna är inte de bästa i motljus och allt annat fel man kan göra som fotograf men man ser vad det är i alla fall...
På två av pinnarna klättrar murgröna och runt kommer även gladioler och luktärt att hitta upp.
 Testa får ni se, det är himla kul! Man kan göra i vilka storlekar och modeller man vill!
Lycka till!
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...