söndag 28 juli 2013

Underbara porslinsknoppar

I går kom ett paket ifrån Ofelias hus, en jättefin nätbutik.
Jag hade hittat de här supersnygga knopparna.
De finns HÄR
 Vad jag ska ha dem till vet jag inte men de kommer säkert hamna på något omgjort loppisfynd så småningom.
Jag gillar att ha en massa småpryttlar i mina gömmor så att de bara är att plocka fram när skaparlusten faller på...och det är ofta!


Det här fyndet gjorde jag igår, den ska fixas och målas och hamnar efter det i uteköket..
100 spänn är väl ett bra pris!

Jag hittade en annan sak också som jag ska styra upp idag! Håll ögonen öppna så får ni se hur jag tänkt göra med det!
Nu ska jag ta tag i mitt hem med städningen, det har bortprioriterats i det fina vädret.
I kväll kommer mina älskade ungar hem efter en vecka hos pappa...längtar!!!
Kramar
-C-

5 kommentarer:

kreativa stunder sa...

Hejsan! Tittar in på bloggen lite nu och då för inspiration och vintips. Vilka fina knoppar har en del projekt de skulle passa till...
Ha en bra dag/Anneli

millandante sa...

Fint fynd! Och snygga knoppar! Kommer alldeles säkert till användning;)

Tack för ditt tips, jag brukar inte ha ordverifiering men hela bloggen var full av skumma kommentarer en period, så därav... :(

Kram

Tina sa...

Jag älskar koppar, har blivit några på många ställen den senaste tiden.
Finfint fynd, praktisk också!

kramkram

Tina sa...

...knoppar...

Stina sa...

Snygga knoppar.:-) Stina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...