fredag 27 juni 2014

Nytt fynd till badrummet....

Jag älskar ju som ni kanske märkt att fynda på loppisar och secondhand butiker...
Jag har dessutom en förkärlek till skåp i alla dess former.
Det här hittade jag Retro i Nynäshamn för 300 kr.
Jag hade tänkt att måla det vitt och ha det i något av barnens rum eller i gäststugan men jag kom på att det är rätt snyggt som det är och passar utmärkt i lilla badrummet.
Den varma, bruna färgen bryter av allt det vita.
Jag gillar de raka linjerna på skåpet...
Burkarna är från Granit.


På hyllplanen får bara snygg-handdukar ligga ;-)


 Vita handdukar från Ralph Lauren och de gula, alldeles underbart mjuka kommer ifrån Gant.

Idag är det sol här...Lovely.
-C-

1 kommentar:

jannice lindell sa...

Tjusiga fynd och så fin blogg. Kram Jannice

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...