söndag 25 juli 2010

Äntligen vinkyl....

Ända sedan jag köpte mitt lilla radhus har jag sett det ena köksskåpets potential och perfekta storlek. Jag har inte ens brytt mig om att ställa in saker fint där utan det har bara väntat på sitt rätta innehåll....

Och nu har bakmaskiner och plastbyttor bytts ut mot betydligt ädlare ting.

Äntligen hittade jag en vinkyl i perfekt storlek för utrymmet. Njaa den kunde gott ha varit större ;-) men det får vänta tills vi hittat större hus..
Den rymmer ca 40 flaskor och nu kan lagringsvinerna ligga säkert i massor av år...
Men det gäller att ha vardagsviner i kylen också så man inte nallar på finvinerna i onödan!
Skål och njut av sommarkvällar och gott vin...
Charlotte

9 kommentarer:

beate sa...

wow, så stilig med vinkjøler!

nyt dagen

klem beate

Femtio vita kvadrat... sa...

Det förstår jag att den var efterlängtad ;)

kram Patricia

a piece of happiness sa...

Den skulle jag också vilja ha men vi ha ringen plats :(

LiseLotte

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Så stillig!! Herlig med litt luksus på kjøkkenet ...

Ha en fortsatt FIN SOMMER!!!

Klem klem
ANETTE:)

Hem och Harmoni Marie sa...

Snyggt! Förstår att du längtat efter den...

Ha det gott, kram Marie

Jenny sa...

Hej Charlotte!
Tack för din grattishälsning hos mig, får passa på att gratulera dig oxå!! Vad roligt att vi båda har bröllop att se fram emot:)

Perfekt med en vinkyl i köket!

Ha en härlig söndag!

Kraam Jenny

HOUSE of ADELA sa...

Så snyggt och känns lyxigt tycker jag!=)

Kram
Adela;)

Annas Lycka sa...

Snyggt!!!

Är inte såå duktig på vin men dricker det gärna... ;) Hihihi

Hoppas du har en fin dag! Kramen!!

Barn & Inredning sa...

Kanon fin...och så perfekt!!
Det hade ju inte varit fel med en sån :)

Fortsatt mysig sommar
Kramar Malin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...