onsdag 14 juli 2010

uteliv och utekök

Jisses vad det är varmt!
Tog mitt första dopp i det blå igår, underbara 24 grader.
Jag har kommit på ett magiskt sätt att dyka från rullstolen :-) de dagar när man sprang och hoppade bomben är över men detta var nog i samma klass...
( om ni som är nya på bloggen inte vet varför jag sitter i rulle kan ni läsa artikeln från Mama under rubriken artiklar eller repotage )
Kanske ni får se det nästa höst när tv-serien börjar sändas...
Ska se om jag bjuder på det svanhoppet då hihi



Jag har ett nytt projekt på gång...tro det eller ej :-)
Nu ska det bli ett utekök. Jag blev så inspirerad av Leilas kök.
Det här är ju grymt snyggt!
Jag fotade direkt från hennes tidning.

Jaha, detta var min utgångspunkt, inte mycket att hurra för men vi får väl se när vi blir klara...
Nu blir det brunch i hamnen med mitt hjärta!
Härliga sommar...
C

5 kommentarer:

beate sa...

så spennende prosjekt! gleder meg til å se mer!

klem beate

Femtio vita kvadrat... sa...

Fantastiskt projekt på gång! Hoppas att få se mer sen.
Ha det bra i värmen : )

Kram Patricia

pippigul sa...

Åhhh vilken fin och inspirerande blogg du har! jag kommer att länka hit!
Såg att du hade en bild på en kökslampa som inte kommit på plats...var har du hittat den? Precis en sån jag letar efter:)
Kram Tessan

Annas Lycka sa...

Läste reportaget och oj vilken historia. Så imponerad hur du kan ha ett så härligt liv så här få år efter. JAg förstår att allt inte är rosendagar, såklart men ändå....Utbildat dig och driver butik och bloggar och är en fantastisk mamma.......Underbart att få följa dig och jag önskar dig allt gott Charlotte.

Bilderna är så fina och det ser ju så mysigt ut. Längtar efter fler bilder och få vidare följa projektets gång.

Allt gott! Kramar Anna

HELENA SKARP sa...

Hej på er!

Vad kul att ni tittade in hos mig så jag hittade in till er:)
Mysig blogg!
Jag tar gärna emot vintips då jag oftast går på samma viner för att jag inte vet vad jag ska testa.
Däckstolarna är väldigt gamla.
De är i ett träslag som man inte ska behöva måla utan de grånar naturligt, men jag kunde inte låta bli att för några år sedan lägga ett lager tunn vit färg:)
Ha en skön söndag/Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...