söndag 19 augusti 2018

Jag har fått äran att medverka i Sunshinepodden

Vilken boost!!
Att tjejerna i 4good är rena lyckopillren visste jag redan efter att ha läst deras fantastiska bok
Stora peppboken och nu efter att ha mött ena halvan, Marie så kan jag konstatera att de här tjejerna inte bara skriver om energi, de ÄR energi.
Bildresultat för stora peppboken

De har en Podd som heter Sunshinepodden där de möte kända och okända människor som delar, ger energi och fantastiska berättelser.
Nu har jag fått vara en av dessa människor!!! 
Här kan ni får ni lyssna på min berättelse.
Hoppas ni tycker om den...


För 11 år sedan tog livet en oväntad vändning för Charlotte Ohlson Bresciani som drabbades av en svår olycka i ett  försök att rädda sin då 4-åriga son. Sonen klarade sig men Charlotte bröt ryggen och tvingades omvärdera allt och påbörja en lång resa för att hitta tillbaka till livsglädjen. Hör Charlottes personliga berättelse omfattad av fulgråt och gapskratt, kärlek och kraft. Om att hamna på botten och kämpa sig uppåt, få en bättre livskvalité och hur du lockar fram din inre styrka genom att utmana dig själv och ser möjligheter i stället för hinder. Charlotte är jobbcoach, utbildad sommelier och dessutom en inspirerande föreläsare! Du hittar avsnittet i din podd-app

Kram Charlotte

3 kommentarer:

millandante sa...

Så roligt!! Ska gå in och lyssna:)

Ha det gott!
Camilla

Elina sa...

Takk for kjempefin blogg :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...