lördag 5 augusti 2017

Charlies garderobsmakeover

För ett par år sedan så köpte jag ett skåp som jag målade på på stört.
Det var helt nytt men drivvedsgrått nästan och jag ville ha det vitt. Då stod det i mitt förra badrum och såg ut så här efter ommålningen.



Nu har det blivit garderob till lilla C och om ni liksom jag, inte alltid har nyvikt och perfekt ordnat i garderoben, så vet man att hönsnätsdörrar inte alltid är optimalt. Snyggt men det lämnar väldigt lite åt fantastin..

Charlie har sin lilla hörna i mitt sovrum, så ju mindre plottrigt det ser ut desto bättre.
Så jag köpte ett tyg från Tilda, på Panduro och satte upp på insidan av skåpdörrarna med självhäftande kardborreband. Så enkelt och så snyggt.





Prydligt och snyggt, iaf utifrån ;-)
-Charlotte -

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...