tisdag 1 augusti 2017

10 år efter min olycka

För 10 år sedan ändrades mitt liv radikalt...
Jag skadade mig i en olycka när jag skulle rädda min fyraåring och blev rullstolsburen med en ryggmärgsskada.
Det var på sjukhuset som jag hittade mina första inredningsbloggar, inspirerades och kände mitt i all sorg och hopplöshet inspiration och livslust...
jag började själv blogga...och det har under dessa år varit en stor källa till glädje, skaparlust och energi.
Här är en film som visar lite av de 10 år som gått :-)
Kram på er alla mina fantastiks inspiratörer där ute!!



5 kommentarer:

beate sa...

Fantastisk!! ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin film, du är en kämpe och jag beundrar dig !!
KRAAAAM Anette
P.s Så glad jag blir då du kikar in på min blogg och kommenterar :)

FLAK sa...

Tack själv och det är du som är inspiratören!

Anonym sa...

Åh vad du har kämpat! Du är så otroligt stark o inspirerande!
Dina inlägg är så fina, blir alltid glad när jag ser dina bilder.

Hoppas du har njutit av sommaren ☀️
kram från Västkusten , Maria

Anonym sa...

Hej Charlotte!

Du är en enorm inspirationskälla. Sitter själv i stol och du är en av dem som fick mig att inse att det inte var så farligt. Att kunna ha ett normalt liv, man får bara göra vissa saker lite annorlunda. Jag tycker att du gjorde rätt i att fira att det var 10 år sen. Du har kommit otroligt långt. Och ens liv blir till vad man gör det till och ens egna inställning. Lycka till!

Hälsningar från Marielle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...