måndag 26 oktober 2015

Möte med en stor inspiratör....

I lördags skulle vi åka till Täby centrum en sväng för att påbörja julklappsinköp och strosa runt lite i den enorma centrumet.
En av mina favoritbutiker, Leilas general store finns där och extra glatt överraskad blev jag när självaste Leila hälsade välkommen...
Det blev ett lätt svettigt möte då Charlie gick i spinn och ville hjälpa till att flytta om inredningen medan mamma letade födelsedagspresent...
Jag fick med mig två signerade böcker och lite annat smått och gott.
Leila var lika trevlig och strålande live som på TV 
( och fotot ska såklart ramas in och hängas i köket )

 Den röda emaljkastrullen invigdes redan på kvällen med en kantarellsås.
Så fin röd färg till jul...
 Charlie går i mammas fotspår, eller hjulspår om man ska vara korrekt och älskar att vispa och baka.
Den här gulliga mössan hittade vi på Sprall, men den satt på ungefär fem sekunder....
Nu ska jag sätta fart och baka Halloween CupCakes, som vi ska överraska kollegor med på onsdag...
Stor kram
Charlotte

2 kommentarer:

Cat sa...

Mmmm vad roligt, kul att träffa henne live. Så söt han blev i den lilla bagarhatten.
Ha de gott. Kram, Catarina

Hemma på Ekbacken sa...

Tänk då var vi där samtidigt. Jag tyckte nämligen att du såg bekant ut när jag gick ut. Vad lustigt.
Kram Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...