onsdag 8 oktober 2014

Jag och Charlie på TV


Min  TV karriär är fullbordad! :-)
Nu har jag varit med i programmet Fråga doktorn i ett reportage om att bli mamma efter min olycka...
Det blev ett jättefint reportage hemifrån mitt kök och lilla Charlie fick göra TVdebut.
HÄR kan ni kika på inslaget om ni vill.
Charlotte Ohlson Bresciani
Citat från programmet Fråga doktorn:
"För sju år sedan hände det som inte fick hända när Charlotte Ohlson Brescianis bil kom i rullning. Det var en olycka som slutade med en krossad rygg. Men Charlotte Ohlson Bresciani vägrade ge upp och det blev en lång resa tillbaka till livet. En resa som resulterade i sonen Charlie.
I SVT-programmet En andra chans berättar Charlotte Ohlson Bresciani om vägen tillbaka efter den svåra olyckan som gjorde henne förlamad. I Fråga doktorn delar Charlotte med sig av erfarenheterna av att bli mamma igen när förutsättningarna har förändrats."
Kram Charlotte

5 kommentarer:

Frida Älvsjö sa...

Vilket fint inslag på Fråga doktorn!
Han är ju helt bedårande, din lille Charlie. Och snygg vagn har du också.
Själv har jag en klarröd Kronan till min lille kille Vale som föddes i juli.
:-)

Jenny sa...

ÅÅÅh, så söt han är!! Helt underbar! Och så har du ju så fint hemma :)
Jag följde dig på tv-serien, kul att se hur du har fått det i livet nu!
Min mammas stuga/numera permanentboende för dem... den ligger strax utanför Södertälje, början på Mälaren.
Men som tur är så får jag vara här själv ett tag till och njuta! De har sålt huset i Skåne och kommer flytta upp snart.

Ha en skön kväll, kram Jenny

Anonym sa...

Du verkar vara en sån mysig,fantastisk och helt underbar människa. Du verkligen glittrar.

Karin sa...

Å det måste jag ju se. Va kul det var att träffas idag 😃
Häls
Trillingmamman

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej Charlotte!!
Ohh vilket härligt inslag!!! Vilken energikälla du är! Beundrar dej!! Du får mig alltid att inse att mina vardagsbekymmer är så vansinnigt SMÅ! Och Charlie är ju ett riktigt charmtroll!
Kul också och se ditt fina hem!
Ha en kanondag!
Kram
Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...