tisdag 2 september 2014

Leilas butik och avsnitt 2 av En andra chans

I fredags var vi en sväng till vår vackra huvudstad.
Shopping på Leilas butik och lunch på Fridays stod högst på att-göra-listan.
En kasse smått och gott kom jag hem med, bla de här "korgarna" för tex hamburgare och pommes som barnen invigde redan samma kväll. 
Jag lade papper, även de ifrån Leilas butik, i botten och det blev plötsligt så mycket mer spännande att äta.

Det blev en härlig mammaboost dag och tack Carola för att du kom fram och hälsade! Jag blev jätteglad! 

Bilder ifrån snygga, snygga butiken i Mood galleria.



  
Jag och min lilla solstråle.

Charlotte

1 kommentar:

ikas sa...

Tack för att du tipsade om att avsnitten finns att se. Är hemma och sjuk och i måndags passade jag på att se första avsnittet, nu ska jag ta tag i det andra. Ha en bra dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...