lördag 9 augusti 2014

Kul idé för paket till baby..

Det dimper ner små bebisar lite överallt nu! Underbart...
Nyligen fick min vän Sofia sin lilla Frans och här är paketet vi gav till honom.
Jag älskar att slå in paket och tycker att det är roligare att ge än att få...hmmm, kanske ....
Här har jag satt fast små strumpor med små små klädnypor från panduro.

  
Det som ser ut som Dymotejp är vanlig tejp som jag köpt i London, men om du använder riktig Dymotejp kan du göra texten mer personlig.
Charlie har hunnit bli 3 månader nu och jag har börjat få flyt på det här med att vara mamma igen och dessutom sitta i rulle.
Vi kommer på små knep varje dag som gör bebislivet lite enklare.

Min lilla C är nästan alltid glad men jag måste säga att hans frisyr förvånar mig ibland....
 Foto: Hans frisyr förvånar mig lite extra ibland! ❤️
Enda sättet att få den att ligga ned är att vattenkamma :-)
Men han är lika glad ändå haha..

Nä nu är det dags för mamma att krypa till kojs.
I morgon bitti är det inte lilla C som väcker mig, nej då, den lille mannen kan sova till 9.30. 

Självmant går jag upp för att passa på att simma innan resten av huset vaknar...dessutom har jag gett mig in på någon vansinnig magträning!!!
Haha...kollade inte antalet crunches och situps de sista dagarna innan jag lite överpeppat antog utmaningen..
Förebilder finns och ev visar jag dem och efterbild...det beror på hur resultatet blir ;-)

Foto: På dag 8 nu....

God natt!!
-C-

4 kommentarer:

Cat sa...

Mmmm, antar utmaningen! Bilden sparar jag ner och kör igång ;-) Behövs verkligen efter den här sommaren.
Ha de gott. Kram, Catarina

ANETTESHUS.COM sa...

For en sjarmør!!



Håper du har hatt en strålende sommer! Trivelig å være på besøk igjen:)

KLEM
ANETTE

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej!!!
Vilken härlig kille du har! Ser ju så charmig ut!!
Det var ingen dålig utmaning....,
Jag ska göra ett försök!!
Kram på dej och ha en fin vecka!!
Annika

Sofia Lilja sa...

Hej Kära Du! Jag kan ju bara understryka vilket fint paket det var! Tack än en gång! Och snart, mycket snart hänger jag med på magracet:) Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...