lördag 26 april 2014

Poolplanering mellan förvärkarna...

Nu är det bara 7 dagar kvar tills prinsen beräknas dimpa ner men varje kväll tror jag att han är på väg :-)
 Förvärkarna dyker upp i tid och otid och varje gång tänker jag JA...äntligen. Samtidigt tänker jag NEJ, inte ännu, jag orkar inte.....jag är för trött, jag känner mig inte beredd....
Jag har slutat jobba nu och fördriver dagarna med att planera vårens stora byggprojekt. 
Poolbygget...
Offerter har tagits in och nu ska vi bara välja vilken leverantör det ska bli.
Har ni egna erfarenheter och tips så tas det tacksamt emot!

Lilla hjärtat är såååå efterlängtad nu...
Snart är sommaren här och så här såg det ut på en del av altanen förra sommaren


Jag har hittat dessa svarta solstolar från Jysk och funderar på att köpa dem och den turkosa dynan. De passar perfekt med den lounge-möbel vi har.
Eller ska jag ta de svarta???

Nähä...en kopp kaffe till och sedan blir det lite planetring.
Ha en fin lördag i solen
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...