onsdag 12 februari 2014

Tavlor till en prinsessa...

 Min fina vän Petra blev mamma den 1 februari och jag ville såklart ge något extra speciellt till en extra speciell liten flicka...
Jag älskar att måla och skapa men det tar jag mig allt för sällan tid med.
Nu plockade jag däremot fram penslarna och målade två tavlor.
Jag tycker att Fairytale design DK har så fina saker och motiv men jag hade inga sådana tavlor så jag målade helt enkelt egna...
Kan man kalla det förfalskning? :-)


Fotona blev lite suddiga....


Nu bakas det CupCakes för fullt i mitt kök..
Det är visst någon...som fyller 40 på alla hjärtans dag! :-)
Ha en fin dag!
-C-

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, vilken fin fotbollstårta! Och tavlorna, riktigt fina! Tror inte lilltjejen bryr sig om det är äkta eller kopia, hihi!!
Kram Jenny

Tina sa...

Grattis fina Charlotte, läste nyss att du/ni väntar smått! Har slutat blogga men gillar att kika in då o då...har du Instagram? Grattis till födelsedagsbarnet också!

Stor kram Tina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...