onsdag 19 februari 2014

Snyggt & smart för vårens sådd...


Snart är det dags!
För att att börja förkultivera de första fröna.
Jag har redan börjat kika i trädgårdsböcker och frökataloger för inspiration och även beställt en sådan här smart grej:
 HÄR hittar du den om du vill beställa från Williams Sonoma
Starter Garden Seed Collection
Den här snygga trädgårdsförvaringen finns hos Pottery Barn, för det nätta priset 3604 kr! 
En sån har jag inte beställt :-) men den var ju grymt snygg....
Gabrielle Garden Shed Set

Gabrielle Garden Shed Set
Nähä, nu får jag lämna mina trädgårdsdrömmar och återgå till verkligheten....
Dammsugning står just nu högst på att göra listan, SUCK....
-C-

1 kommentar:

Ambienti sa...

Tack för trädgårdstipsen!
Håller med; ursnygg förvaring - en sådan önskar jag också mig!
Och stort grattis i efterskott!! :)
Kram
Christina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...