torsdag 3 januari 2013

Organisera smart!

Jag älskar smarta lösningar som gör vardagslivet lite enklare...och snyggare!
Här är några idéer som jag hittat som jag tänkte göra hemma hos oss.
 
Jag kommer måla brädan vit och skriva med familjens namn med svart.
HÄR kan ni se var idén kommer ifrån.
Jag hittade den först på Pinterest, Mina borads på Pinterest kan ni hitta här: Charlotte O Bresciani
 
 
Flytande tvättmedel i dryckesbehållare!
Snyggt och smart.
 
Var tar den andra strumpan vägen?
Det tror jag alla blir förbryllade över då och då...
Jag har en låda just nu för de jag bara hittar en av men här är två andra kul idéer jag hittat på nätet.
Man jag ju göra lost socks skylten så att den matchar den man gör för prylar man hittat i fickorna.
 

Snygg smart låda.
 
Har ni några smarta lösningar för tvättstugan tex?
-C- 


2 kommentarer:

Linda sa...

Den där lost socks MÅSTE jag bara ha..
Vart tar de vääääägen?;)
Kram Linda

Cicci sa...

Vart får man tag på den där dryckesbehållaren?!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...