lördag 14 januari 2012

Från mitt fotoalbum...

Satt här på morgonkvisten och sorterade bilder i min dator...
tänkte att det kunde vara kul att dela med sig av lite personliga bilder och inte bara inredning ;-)










Här har jag hittat en polare i Lübeck!


                                                             



Inspelning i hamnen i Nynäs...Lagom diskret :-)Producent Lisen håller skärmen.

 mamma blir intervjuad i ett väldigt stökigt vardagsrum...
Inspelning av vinjetten som ni kunde se i början av programmen.
Känns inte helt bekvämt...Här skulle jag titta upp, sen titta in i kameran och sedan titta upp igen ( på draken ) När jag tyckte det var svårt att få den rätta blicken fick jag tips av Lisen att " se lite kåt" ut hahaaaa, då blev det ju lättare!!
Instruktioner av fotografen i snön.

Klänningen med stort K! Vi sydde upp och tog bort det mesta av blomman Jag älskar den!
En riktig bakelse som jag bara var tvungen att prova.
Helt omöjlig för mig men fantastisk! :-)
På olika sätt!!!
Inte undra på att jag ser skrämd ut......

                                                                         
 Nu ska jag njuta av lördagen genom att fira 2 årig förlovningsdag med min man!
Kram C
         

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..
Vad jag saknar er alla och det fantastiska programmet "en andra chans"..!
Blir det någon fortsättning tror du..?
Lycka till med er flytt.:)
Jag följer er blogg.
Kram
Ingela

Två systrar sa...

Hej Ingela! tack! Jag kan också sakna programmet :-) Tror inte att det blir ngn fortsättning men man vet aldrig. programmen kommer gå på de andra nordiska kanalerna i sommar så om du har tex NRK så kan du se dem igen.... Kram Charlotte

Anonym sa...

Jag håller med Ingela att man saknar programmet- men tror du det blir en uppföljning av det? Har någon kontakt med dom andra som var med?
Ha nu en fortsatt bra dag med dina nära och kära.
Det är så kul att följa din blogg.
Kram Barbro

Johanna Stålros sa...

Grattis till er 2 årsdag! ja visst skulle man vilja se en fortsättning, men jag är glad att jag kan följa er här i stället...Kram Johanna

Solsjö - Under en vind sa...

Härliga bilder!!

Grattis på er dag!

Kram!

Hem och Lycka sa...

Grattis! Härliga bilder! kram Mia

Johanna Stålros sa...

Hej igen, tänkte bara säga att ni har en award att hämta hos mig. Kramar

Marthina, Holmbytorp sa...

Så roligt att få se dessa bilder, jättefina! Och stort grattis! Kram/Marthina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...