fredag 8 juli 2011

Hårfix och småpyssel....

7.30 är klockan och jag sitter i köket med en kaffe. Resten av familjen sover gott men jag njuter av att vara uppe med tuppen, öppna dörren till trädgården, gå ut och känna alla friska dofter och värmen från morgonsolen. Redan 20 grader varmt....
Det är lite pirr i kroppen idag!
Idag ska jag till frissan och göra en provfrisyr...



Bilderna är lånade från Bröllopsguiden
samt olika platser på nätet när jag googlat frisyrer.


Något som liknar dessa hade jag tänkt mig, Åh vilket kärt besvär men det väcker en viss beslutsångest! Utsläppt eller helt uppsatt? Vi får se när jag kommer till tjejerna på Sjödins i Nynäshamn!



Soliga hälsningar Charlotte

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Lycka till med provfrisyren. jag håller tummarna, det finns ju så mycket vackra frisyrer att det kan vara svårt att välja.

Ha en underbar dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...