tisdag 31 maj 2011

Poolbar open!!!!

Nu är det sommar!!! Poolen uppvärmd till 29 grader och första doppet taget i dag av mig, Milton och Hedda, och som grädden på moset anlände loungegruppen till däcket. Här kommer att spenderas måååånga timmar i sommar. Jag har redan provat med ett glas bubbel i handen och det kändes bra....riktigt bra. Nu saknas bara lite mer piff runt omkring innan jag känner mig helt nöjd. Nu tar vi långhelg och skall tillbringa den på segelbåten. Känns lite trist att lämna poolbaren, poolen och Casa Carlsson´s men vad är väl bättre än att efter en heldags segling tända grillen ta ett glas gott vin och senare somna i båten till vågornas kluckande?? Men först...till världens bästa grannar på studentfest. Trevlig långhelg alla !!



Maria













Nu skall bara baren fyllas med sommarens alla favoriter samt lite lime, mynta och annat som hör till (och fönstret målas vitt)



6 kommentarer:

beate sa...

ser - og høres helt perfekt ut!!!

klem beate

MissMette sa...

Hei Maria :)
Skå koselig at du lag igjen noen
ord hos meg ღ så koselig :)
Hørtes bare så deilig med pool
eller svømmebassen som vi sier,
hehe... hadde jeg vunnet masse
penger tror jeg at vi har bygget
et lite basseng ღ ingen ting som
er bedre om sommeren enn å ta
seg en svømmetur :) Ønsker deg en
riktig flott dag og helg...
Klem fra Mette

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Nu var det verkligen LÄNGE sen jag var in och kikade på er blogg. Så snyggt med utegruppen. Själv håller vi på med en liten gäststuga på gården som vår dotter ska bo i. Vi är ännu inte riktigt klara med huset vi flyttade in i för ett år sedan. Allt tar tid då mannen är envis att göra precis ALLT själv. Jag håller fortfarande på med mina namnsmycken och har nu startat företag, riktigt roligt.
Nu måste jag lägga er sida till mina favoriter så jag inte glömmer bort den.
Ha en toppenhelg.
Kramar Anette

millandante sa...

Ser ut som ett riktigt trevligt ställe... öppet dygnet runt sa du. bra, då ses vi;)

Kram

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Gillar konceptet i baren , GOTT och GRATIS.
Men nog serveras väl Moijtos.
Får jag ge ett tips på något otroligt förfriskande ???
Jag gör det iallafall.
Smultron vin (på tetra) dubblet så mycket apelsin juise och sedan massor av is, hur gott som helst.
Ha det så gott och hjavascript:void(0)a en underbar bröllopsdag så småningom.
Annelie i Sundsvall

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...