söndag 19 september 2010

kylskåpsmagneter?? Okej då...

I vanliga fall är jag en stark motståndare till kylskåpsmagneter i de flesta former, men nu har jag gjort ett undantag och på vår kyl sitter numera dessa snygga OCH praktiska magneter i forma av klädnypor ( heter det kläd eller klä-nypor? har aldrig skrivit det ordet förr tror jag :-) )

De är införskaffade på Villa Vintage.


Måste bara visa den här lappen från min dotter....Jag älskar dig mamma, ÖNSKAR Emmis...hon önskar att hon hade älskat mig ;-) hihi



En liten familjebild gör mig lycklig varje gång jag ser den..Y


Här har vi dukat med porslin från Villa Vintage och till varje gäst har vi lagt en klubba i choklad
som ska smälta i en kopp het mjölk
och ger
den allra godaste choklad!


Höstpyssel
-C-

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Klädnypor:)...Akta bara så att ingen drar i dom så att det blir repor bar, fräcka. När vi skaffade ny kyl och frys åkte alla bort. Men dessa är fina....Stor kram Anne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...