måndag 21 juni 2010

Black and white......

Nu har jag äntligen kommit på fötter efter en galen förkylning. Hemmet är en ren katastrof och vi ska ha en hel drös folk här på midsommar...phuuuu. Å vad gör man? Jo drar igång lite målning i stället för att städa.....Dörren till skafferiet fick sig en omgång med svart liksom köksbordet. (och i vanlig ordning har mannen i huset ingen aning om förändringarna då han jobbar borta :-))


Är ruskigt trött på våra gamla köksmöbler men med två små hulliganer hemma är det ingen idé att byta ut dem. Lilla M är livsfarlig med bläck och tuschpennor så möblerna stannar ett par år till. Nya gardiner och nya kuddar till köket också. Nu ska jag snoka runt på era bloggar och försöka hitta tips på snygga staket att ha runt altanen. Är det någon som kan tipsa????

Ha det så gott / Maria









7 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Men du, det var väl värt lite damm i hörnen när dörren blev så snygg.
Kram Åsa

beate sa...

digger sort og hvit!!
døren ble kjempefin!

nyt kvelden!

klem beate

House number 15 sa...

Tänk vad lite färg kan göra, supersnyggt! När jag tröttnade på mitt köksbord som var i björk då lämnade jag in det för omlackering för en billig peng. Blev som nytt..

Svårt det där med staket, hade samma problem när vi byggde vår altan men till slut hittade jag det rätta...
Kram C

a piece of happiness sa...

det här är snyggt

http://frystaapelsiner.blogspot.com/2009/04/altanracke.html



LiseLotte

Lilla gårdshuset sa...

Ja färg kan göra underverk! Kanonläckert.

Kramis/Heléne

HOUSE of ADELA sa...

Men ååå så snyggt det blev!!=)m kanonfint med svart dörr och den skylten;)

Kramis
Adela

Annas Lycka sa...

Så snygg dörr!!! Älskar det där svarta...HAr ett gammalt furuvitrin jag funderar på om det skall bli ssvart o kanske vaniljvitt innuti...Undra om det kan bli bra eller om det skall vara svart svart....

Dörr snygg i allafall..... ;)

Ha en fin midsommar! Kram Anna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...