tisdag 27 oktober 2009

Förenklad tvätt och hemkommande kärlek

Nu äntligen går min tvätt lite lättare och tänk att det faktist kan vara roligt med rätt redskap. Har haft en tvättkorg i rotting med trasiga handtag. Lagom kul med tre våningar och tvättstugan på botten. Jag har införskaffat två tvättsäckar, en för vit och en för kulörtvätt. Till och med snygga att ha framme i badrummet. Två stycken blev också en gåva till min underbara bästis Anna som tack för hjälp med vagnköp. Du är bäst! Hoppas de passar i ditt nya hus. Jag bara älskar mina. Rymmer precis en tvätt i varje säck.



Nu skall jag återgå till städ, piff och fix för på fredag kommer äntligen min härliga karl hem efter LÅNG tid på sjön. Jippi

Ha det gott / M

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej M!
Vilka snygga tvättsäckar:)

Vad roligt att din "sjöman" kommer hem på fredag!

Ha en härlig vecka!

Kram Jenny

NeMa Design sa...

Hittade till er blogg av en slump, helmysig! Jag och min syrra har också en blogg ihop, välkommen in & kika // Malin

Mitt hvite hus sa...

Så fine vaske poser ... des må tingene som gjør jobben både lettere og hyggeliegre...
klem kerstin

a piece of happiness sa...

SNYGGA!!
Jag som bor i ett hus med 3 våmingar skulle vilja ha en tvätttrumma att slänga ner tvätten i. Men den skulle tyvärr hamna i vardagsrummet.
Liselotte

Jorid + NOE Blog sa...

Hei M!
Så trivelig kommentar og få fra deg inne hos meg! :-)
Vi har termin 11. januar, så håper hun kommer inn i det nye året! :-) Så spennende med termin på juleaften da!

Ha en riktig fin tirsdag!

Klem Jorid

Ocean showroom sa...

Tack för besök hos oss! :-)

Vilka fina tvättsäckar! jag har precis kastat mina gamla (plast!)korgar som stod i tvättrummet så något nytt behöver köpas!! kram Alexandra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...