torsdag 28 maj 2009

Regnet smattrar mot rutorna och äntligen finns lite tid över för blogginlägg!! Det har fotats kök i veckan för mäklarens räkning. Det kommer kännas lite vemodigt att lämna den fina lägenheten och framförallt det mysiga köket. Men det nya kommer bli minst lika fint! Ni kan se fram emot en hel del före & efterbilder till hösten :-)

I Lördags var vi och shoppade på Erikas fina affär Älskling & jag! Då inhandlades bla denna produkt för rostfria ytor....Lika snygg som effektiv!

I mitt kök har jag en bänk från IKEA som jag gjorde om så den passade in! Den heter Förhöja rullbord och kostar 995:- Den är i björk men efter lite bets i mörk ek och vitfärg blev den så här fin! Rymmer både vin och musik:-)


Lite bilder från C´s kök....





Ha det så gott!!! <3

10 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Å vilket himla fint kök!

kram Mia

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, så koselig kjøkken!! Herlige detaljer! Elsker flisene på veggen! Har makne selv;)

Ha en fin helg, begge to!!

Klem Anette:)

Les Cotrions sa...

Great work you made with the Ikea table! You've a very nice kitchen!
Wish you a nice week end!
Vale

Erika sa...

Kul att ni gillade dem, jag älskar doften av dem allihopa. Och just nu doftar det underbart i butiken efter att en lämnade hyllan och landade på golvet :-) sånt som händer, men det doftar underbart i alla fall :-)

Kram

Mitt hvite hus sa...

Så sjarmerende og koselig kjøkken du har...

Ønsker dere en fin helg O=)
Klem Kerstin

Hemmalycka sa...

Jättefin bänk, den blev ju ursnygg.
Kram Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Jättefint kök...Men det skall bli spännande att se vad nästa boende blir. Gå gärna in och tävla hos mig om ni har lust.

Kram Anne

Jenny sa...

Hej på er!
Superfint kök, den som köper lägenheten kommer bli såå nöjd!

Visst är den jättebra den där rengörningen för rostfritt från Maison Belle! Jag har den oxå o den funkar utmärkt på fläktkåpan! O så luktar den så härligt:)

Ha en jätteskön helg,

kram Jenny

Sara sa...

Hallå
Undrar om ni fått lev besked på vita bokstäverna, vore kanon om de kommer innan to. Mvh Sara

Vita design sa...

Hej tjejer. Har via en annan blogg kommit i kontakt med eran (det är väl så det oftast funkar ;). Skulle bara titta lite grann o blev fast, så mkt fint att titta på. Tycker att bänken du gjorde om blev jättefin o nu tror jag minsann att jag ska härma och göra likadant. Har en tom yta under trappen som jag funderat på vad jag ska göra med, nu vet jag =)
Kram Mona

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...