torsdag 12 mars 2009

Men huuuah...vad är detta???!!!


Ja, det är inga vackra bilder vi bjuder på i dag:-) Men var lugna, det blir bättre!! Så här såg det ut för några veckor sedan...Några av er vet nog att vi håller på med ett jätteprojekt! Nu är det dags att börja visa vad det är som var så extremt lila men nu ser helt annorlunda ut!!

I helgen avslöjar vi lite till...och så klart visar lite mer bilder. Men vi garanterar att de då går i lite andra nyanser;-)


så till i helgen....ha det så gott!!!
C&M

12 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Spännande projekt, ska bli kul att se vad det blir.
Kram Åsa

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh herregud, ja det ser verkligen ut som ett stort projekt, men väntar med spänning...

Kram Anne

A Seaside House sa...

Spennende, alltid så gøy å se før og etter bilder, så jeg kommer innom gjen til helgen! Tusen takk for veldig fin kommentar på bloggen min:) Og ha en finfin kveld:)

Ullis/Leva på landet sa...

Ska verkligen bli kul att se vad det är som ni har för er. Ser ju i alla fall inte att vara en liten minimakeover.

Kramar Ullis

Mitt hvite hus sa...

Såm utrolig moro å få se før bildene ...gleder meg til å se det ferdige resultatetO=)

Jenny sa...

Åh vad spännande det ska bli att se mer:)

Kraam Jenny

Tulipa sa...

Lila var ordet!

Vad har ni nu på g?

Kram Mariette

Marianne sa...

Vad spännande att se vad det är för projekt på gång! Har du fått tag på något renskinn ännu?

Marianne

Nettan sa...

Ja här var det lila minsann..ni skall inte behålla det alltså???;-)
Ska bli kul att se efter bilderna!!
Ha det gott!
Kram Nettan

Nylyckan sa...

Spännade att vi bara får tjuvkika lite. Jag kommer tillbaka. Kram Åsa

Marits vita skrin sa...

Förra helgen missade jag vintipset innan jag åkte till bolaget.
Men inte idag, och det är jag så himla glad för nu;)

Jag har börjat kalla dig min personliga somelier till mina vänner som jag såklart tipsar vidare till, hihi.

Många kramarfrån Marit.

Ps, vad tusan håller ni på med, ett tok-lila rum. Det här vill jag se fortsättningen på;)

ANETTESHUS.COM sa...

Så spennende!! Gleder meg til før og etter-bildene!!

Ha en fin helg!

Klem Anette:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...