fredag 27 februari 2009

Jag bara måste....

......få visa er några av bilderna från Thailand!!

och passa på att tacka så jätte mycket för alla goa grattishälsningar! Längtade faktiskt lite efter bloggen när jag var borta!! :-)

Vad kul att så många gillade idén med vininslag! Har inte hunnit svara på några frågor ännu men lovar att göra det så fort jag kan! Vill också tacka Mats Lindborg på Weber Shandwick som gjorde en rolig etikett på Comic Strips hemsida åt oss...(Mats,vi är fortfarande sams:-) men enbart för att syrran inte hunnit se min solbränna ännu;-) )

Försökte spara ner den så ni kunde se den men lyckades inte, men vi ska skriva ut den och klistra den på en Comic Strip flaska så kan vi fota den...

En underbar Lotusblomma!

Den vackraste stranden jag varit på!



Mai Thai heter den ljuvliga drink som serveras så här vacker! Man kan lätt vänja sig vid det här livet!! Eller hur:-)!!
Nu längtar jag efter min syster! Vi har inte setts på över tre veckor!!

YStor kram CY

14 kommentarer:

Les Cotrions sa...

Waw! Stunning place!!! Sun, beach and cocktail...what I really need now!!! Lucky you!!!
Have a great week end!
Hugs
Vale

Anonym sa...

Himmel vad mysigt!

Ser ut som om du varit i himlen, drink och strandhimlen asså *fniss*

Hoppas jag har råd att åka dit någongång med hela my big family.

Vad mysigt att du längtar efter din syster, sådant är så gulligt att höra tycker jag

Kram kram
Lena

Mitt hvite hus sa...

Ååå så nydleig strand... lengter... Nyt helgen klem O=)

Erika sa...

Gud vad underbart, och gissa om jag blev avis när jag såg Mai Tai drinken, min absoluta favvo drink. Ja jag fick veta i mailegs monter på formex att ni ska öppan och sen berättade Åsa, men konkurens är alltid bra :-) när planerar ni att slå upp portarna? Vad jag förstod det som på åsa så hade ni helgöppet till en början?
Kul att få göra nåt tillsammans med sin syster. jag längtar i hjäl mig efter min varje dag som flyttat 6 mil i från mig :-(

Kram
Erika

Nettan sa...

Välkommen hem!! Vilka härliga bilder..förstår att det varit underbart!! ..längtar efter sol..å strand...å paraplydrinkar!!;-)
Kram Nettan

Stjärnor & Champagne sa...

Usch ser inget kul ut alls, inget avis.
Kram Anne

Hemmalycka sa...

Låter som en underbar semester och vilken härlig strand.
Borta bra men hemma bäst.
Kram Åsa

Marits vita skrin sa...

Åh är du hemma nu.
Stort grattis i efterskott och hoppas du hade en underbar semester.

Sen du tipsade mig om Comic strip så kan jag erkänna att det har köpts hem ett antal såna flaskor, hihi.

Mattan är fortfarande vit, jag ska visa den på plats snart.

Tack för dina goa ord hos mig.

Många kramar /Marit

♥ Fyra årstider sa...

Thailand låter underbart i mina öron..och vad härligt att ha sådan bra kontakt med sin syster.
Kram Lotta

In my house sa...

Hallo....
G8uuuud va kul,,, va glad jag blir att ni gillar köket.... Det va riktigt kul att planera fram de,,, vi ha gjort ett köksreportage,, så de kommer att vara med i tidningen Allt i hemmet!!!!! 0)

- Tack tack igen,,, blir jätteglad!!!

Kraaam j

mylovelygrandma sa...

Hejsan! det var ett tag sen:) vilka underbara thailandsbilder! en aning avis:) javisst hade burberryrutiga stövlar varit finfint! Trevlig helg! Kram!!

Kerstin sa...

Man blir ju knappt inget avundsjuk =)

Kramar!

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh hej!!
Vilka härliga bilder, jag är snart där.. Jag åker med min 6 åriga dotter om drygt en v. Med endast flyg och stooor rygga, börjar pirra lite men så såg jag den där mai thaien och MMM MMMMmmm va nice, mi like...
mvh Linda

Anna sa...

Ohhh mai thai, drack jag på bröllopsresan i somras, jag läääääängtar tillbaka ;-) kram anna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...