onsdag 7 januari 2009

Vårsolens ljus.... eller?

Är det inte lite vårsol som tränger in genom fönstren??? Jo då visst är det de.Nu är det dax att plocka bort allt julpynt men vi behåller granen ett tag till. När sambon är borta på tjänsteresa är den faktist ett trevligt sällskap. Som ni alla säkert redan förstått är min syster grym på vin och champagne. Hon skall faktist hålla en champagneprovning för mig och mina två svärmödrar på lördag (har turen att ha två........ hmmm ;-) en riktig och en bonus) så nu är det bara att bombardera oss med dryckesfrågor... jag kan allt om cola light :-) Återkommer om jag överlever lördagen ;-) nej då det skall bli underbart, kul och mysigt. Jag är lyckigt lottad med två härliga svärmödrar, Kram M

13 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad avis jag blir, jag har aldrig varit på Champagne provning. Men skulle gärna! Och villken fin kudde du har där i soffan! Är den av renskinn eller? Super!

Kram Jenny

Hanna sa...

Härliga vårsol-bilder !!
Här är det så grått, o trist idag..snön vräker ner! Våren e lååångt härifrån ,känns d som...

ha en bra dag!
Kram Hanna

Nettan sa...

Hejsan! Å lyckliga du, en champagne provning skulle inte sitta fel..nu när man har hämtat sig efter nyårsfesten!;-)
...två svärmödrar alltså..har fullt upp med en!;-)hihi!!
Fina bilder oxå!!
Kram Nettan

Kerstin sa...

Hej på er systrar! Vad kul att ni hittat in till mig, så jag kunde hitta till er! Vad härligt med två systrar som bloggar tillsammans - ett syskon är ju den bästa vännen man kan få tycker jag, som har fyra systrar och en bror som är mina allra allra bästa vänner. Lyllos er som har varann, krama varann och kram från mig!!!

Vit Gladiolus sa...

Wow! Så himla fina tavlor du gör!!!! Skriver du på en träbräda och vad använder du för penna/kalligrafipenna?
Kram de var kanon!!!!

Heidi-anitha sa...

Så vakre bilder du har tatt!Vårlig solskinn, ja det er jo akuratt det vi behøver nå:)

Så koselig du kom innom blogge min-jeg skal kose meg litt med bloggen deres nå, før jeg vasker videre her.. Phu, utrolig hva småtrolla kan få til i løpet av en dag.. De lysmalte gulvene får jammen prøvd seg:)

I morgen er det hleg, og ejg vil ønske dere n goood helg- masse god mat og innekos..

stor klem White vintage

Les Cotrions sa...

Thank you for visiting my blog and for your nice words! Your blog is very nice! I like your pictures!
If you agree I'd like to put your blog in my favourites!
Have a nice evening!
Vale

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilka mysiga bilder!!
Visst är Lexington ett säkert kort =) Mkt fina saker...

Kram Maria

Lilla Blanka sa...

Åh vad fint, jag är en riktig soldyrkare..inte så att jag ligger och steker mig i solen, men jag älskar ljus...och värme :)

Underbara bilder med solljuset och skuggorna!

Kram
Mia

MiaMaria sa...

Hejsan!

God forts..

Vilka underbara soliga bilder från hemet....
Visst är det mysigt när solen hälsar på...men inte när man tittar på mina fönster som är så skitiga....jobbigt......

H´en bra fredagskväll!
MiaMaria

Erika sa...

God fortsättning till er båda. Låter inte helt fel med champagne och vinprovning. Inte heller i svärmors sällskap. Jag är också lyckligt lottad med svärmor. Har världens bästa sen 13 år tillbaka. Henne släpper jag aldrig :-)

Klart jag ska hejda er om jag ser er om tillfälle bjuds. Förr eller senare stöter vi nog ihop.

Kram
Erika

Natta sa...

Hej! Tack för kommentaren- blir glad när man får läsa sånt! =) Gillar din blogg!!
Ha det gott!!
/Nathalie

Anonym sa...

Åh! Jag skrattar gott år dina TVÅ svärmödrar. Vad underbart!

Jag har tyvärr ingen bra kontakt med min svärmor. Knep ju hennes yngste son och hade redan barn från innan, ujujuj vilket brott:D

Hoppas verkligen ni har det urmysigt i kväll jag älskar vin och wiskeyprovning men har aldrig varit på champagneprovning.

Kraam Lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...