söndag 23 mars 2014

Bästa drinktipset inför sommaren....

Jag har fyndat sååå snygga TO-GO JARS på Lagerhaus.
klicka på texten van för att komma till webbshoppen
I sommar fyller jag dem med iskall Appletini eller någon annan god drink och bjuder mina gäster när de kommer.


59:- för två stycken...
Jag släpade med mig tre förpackningar från Farsta centrum igår tillsammans med en massa andra kul småsaker.
Jag har sett sådana förr men inte hittat dem i Sverige.
Jag har använt vanliga liknande burkar men då måste man ta av locket för att sätta  sugrör.

Smart och fint även för barnen i sommar. 
Garanterat spill och getingfritt!

Dishfunctional Designs: DIY Mason Jar Crafts & Home Decor

Här har man fyllt jars med härliga, läskande drinkar..

Diseños Dishfunctional

Homemade cherry limeade!

Jag hör inte till dem som tar Selfies men igår, på en toalett i Farsta centrum tog jag min första (och förmodligen sista ) Selfie :-)
Om drygt 5 veckor dimper han ner om han kommer enligt planerat datum....spännande!


Idag fortsätter jag boa, tvättstugans alla skåp står på tur...
Kramar till er / C

3 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei og god formiddag;)
Nydelig bilde du poster av deg;) Fem uker igjen til termin, kjempespennende;)
Fine bilder av glassene med herlig drikke. Du er så flink;) De tar jeg med meg til sommerenes varme dager.

Skjønner godt at dere tar hjemmepåske, vi satser på Meråkerpåske.

Klem fra Ann-Mari

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka härliga glastisp, så läckra och grattis till ännu en familjemedlem!🌷🌷🌷

Designe sa...

Såå läckert med to go jars! Läckra bilder! Tack för tipset! Och...Grattis till kommande bebis! :) KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...