tisdag 29 oktober 2013

Idag föreläser jag i Strängnäs...



Igår var jag i den vackra staden Strängnäs. Om jag någonsin flyttar ifrån Nynäshamn så skulle jag kunna tänka mig att bo där.
Jag hade en föreläsning för ca 550 fantastiska anställda inom Strängnäs kommun.
Jag har aldrig föreläst för så många någonsin och det var lätt svettigt innan när jag blickade ut över publikhavet men väl på scenen försvann darret och jag kunde dela med mig av min berättelse för en fin,varm och engagerad publik.
Idag är det dags igen, samma plats och samma antal :-)

Dags att fixa lite Halloween stämning.
Ett enkelt sätt är att slå in mini marshmallows i vitt smörpapper och måla ögon på..Lagom läskiga spöken :-)
Marshmallow goody bag

På den HÄR sidan kan du printa ut egna Halloween etiketter till skålar och burkar bla.
Enkelt och snyggt!

Creepy Halloween printables

Nähä...dags att sticka till Strängnäs och efter det blir det Arlanda för konferens
Det är mycket nu :-).....
Kramar C


3 kommentarer:

Venke64 sa...

Tack för en gripande föreläsning!
Du är toppen!

Hälsningar Venke Andersson

Venke64 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ambienti sa...

Vad "söta" spökena med marshmallows var!:-)
Den idéen får jag försöka komma ihåg till nästa Halloween...
Hoppas att även den andra föreläsningen gick bra (vilket jag är säker på att den gjorde)! Jag hade aldrig vågat prata inför så många...
Ha en fin dag!
Kram
Christina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...