lördag 15 juni 2013

Trädgårdsarbete och vintips...

             Trädgårdsarbete, målning och dansläger ( inte för mig dock ) väntar i helgen... Bäst att passa på medan solen skiner, så nu lämnar jag Anders Eldeman och går ut i trädgården...                     
   

                                     Tommasi Graticcio                   

                                      (nr 5354)

Tommasi Graticcio Appassimento Parziale
En gammal favorit som har en given plats i min vinkyl.
Gott till härliga  pastarätter, grillat och grytor och som soffvin...
Jag älskar smakerna av körsbär, vanilj och russin.
89:-
Men innan vinet blir det trädgårdsarbete!
Jag ska försöka mig på att göra egna växtstöd, liknande dessa jag hittade på Pinterest.
Jag tar nog sly och binder ihop...vi får väl se hur det går.. ;-)

Den här idén att sätta gjutväv runt vanliga hinkar för att göra det snyggare är fantastiskt smart.
Då blir de ett smycke i trädgården i sig....


Ha en härlig lördag!!
-C-

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...