torsdag 13 december 2012

Lyckat Cookie exchange party...

I måndags hade jag mitt första Cookie exchange party, men absolut inte det sista! Vilken fantastiskt kul och intelligent uppfinning!
Jag bakade 1 sorts kakor men 60 st och när jag gick och lade mig....sent....den kvällen så hade 6 sorters nya smaskiga kakor, 60 stycken.
Jag kan varmt rekomendera att ni ordnar ett sådant någon gång.
 När mina tjejer dök upp fick de ställa ifrån sig sina fantastiska kreationer i köket.
Ett glas rykande Glühwein som välkomstdrink värmde skönt.

 Glühwein, glögg, kaffe och en massa tillbehör.
 
Min fina vän Anna stod för kvällens pyssligaste inslagning. Goda flarn, mor Annas julflarn" : ) på fina loppisfyndade tallrikar, dekorerade med kanel och matchande servett....trebarnsmamma med energi!!

Här är mor Anna med lilla Selma!
 
 Milles goda kakor...
Mina egna ligger i påsen, goda choklad cookies med vit choklad och polkakross
 
Petra & Ida mumsar kakor...
 

 Annikas perfekta och sopergoda cookies!
Tack för en fantastisk kväll tjejer!!!
Det här gör vi om nästa år....
-C-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig idé.
Åh så gott allting ser ut också.
Vilka mysiga förpackningar dessutom.
Ha en riktigt härlig adventstid och en riktigt God Jul och Gott Nytt År.
Kram /Jeanette H.

Nettan sa...

Måste bara kommentera på detta! Är allt här inne å kikar titt som tätt även om jag inte ä så aktiv numera! Vilket mysigt party..min tur på tisdag;-)är en tradition att ta med från staterna!! Önskar er en riktigt god jul och ett gtt nytt år!!!! Kram a´la Nettan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...