torsdag 13 september 2012

Ellos överraskar!!

efter ett tips ifrån syster fyndade jag nya vinter-bäddset till familjen...
Jag har inte beställt från Ellos på åratal, minns inte ens senast men nu satt jag och bläddrade hetsigt på deras hemsida för heminredning och gjorde ett par bra köp...

Det översta är till Lilleman!
Han har grå-röda jul/vinterkuddar så det kommer bli snyggt....
 

 
Det här är till oss och till E, som ju är 11 nu och gillar nästan samma saker som jag :-)

Snyggt va!
Det finns gardiner och lite av varje i kollektionen.
 
Ha en bra torsdag....det närmar sig helg!
-C-


1 kommentar:

Hemma på Ekbacken sa...

Snyggt! Jag som är uppväxt med knalleland bara några mil bort var anti-ellos ett tag. dax att vända den tanken helt tror jag.
Kram Linda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...