tisdag 1 september 2009

AND THE WINNER IS!!!!

ÄNTLIGEN HAR VI LOTTAT FRAM EN VINNARE AV DET FINA FATET!
VI GJORDE SÅ ATT VI SKROLLADE UPP OCH NER OCH M´S SON LILLA M FICK PEKA, DET INLÄGG PILEN STANNADE PÅ DÅ, ÄR DEN LYCKLIGE VINNAREN :-)

OCH DET BLEV SUSSI MED BLOGGEN: SUSSIS DREAM ZONE

VARMT VARMT GRATTIS TILL DIG FRÅN OSS!!!

kram C&M

Nästa vecka kommer nya nummret av Mama ut! Där kan ni läsa ett stort fint repotage om C och hennes barn och livet förändrades för två somrar sedan.

Kram Kram

8 kommentarer:

Thorins Trädgård sa...

Rackarns otur för mig, men rackarns tur för Sussie. :D

Ha det bra

Marit

Äppel Päppel sa...

Stort grattis till vinnaren!!!

Sussi sa...

OJ, blev det jag :)
Jag vinner aldrig...så just nu är jag verkligen jätte glad :)

STORT TACK!!

Les Cotrions sa...

Congratulations to the winner!!!!
Vale

Stjärnor & Champagne sa...

Attans, jag som höll tummarna för mig. Men stort grattis till vinnaren. Jag bläddrade i Mama idag på macken. Då väntar jag till nästa vecka.
Kram till er/ Anne

Jenny sa...

Hej!
Tack för tävlingen o grattis till lyckliga Sussie!!

Vad roligt med reportage i Mama, den får man ju inte missa:)

Kramis Jenny

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren Sussi och tack för tävlingen :)

/F

jeanette sa...

Har läst reportaget i senaste mama. Shit vilken tuff resa,men du klarade det till 1000000%

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...