onsdag 24 augusti 2011

Fantastisk fotograf.....

Nästa blogginlägg tänkte jag skriva om en fantastisk person och fantastisk fotograf..Brigitte! Då kan ni se några av hennes vackra bilder och läsa om min förmiddag hos henne :-)



Den är bilden är en av många hon tog av mig...Jag gav min C en Secret box i morgongåva och detta är en av de bilderna han fick!

Det blev en riktig EGO-BOOST!!

Nu ska jag förbereda mig för Kick-off med mitt jobb Iris Hadar. I morgon åker vi till Grand Hotel i Saltsjöbaden....


Ni missar väl inte En andra chans i morgon kväll....då får ni se mig kämpa under vattenytan!!! :-)


Kram C

11 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Underbar bild!!

Stjärnor & Champagne sa...

Underbar bild:) Det är annat än mina bilder der hihi:):) Ha det fantastiskt på Grand, Psst jag känner hotellchefen där, hon är från LKPG och ganska nyinflyttad...Missar inte 1:an imorgon.
Kramkram A

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så vacker bild! Vilken fin morgongåva.
Jag missar tyvärr morgondagens avsnitt. Ska iväg med yngste på fotbollsmatch..Tur man kan kolla in det på nätet sen:)

Kram Susanne

Linus=Pownar=Kregoros sa...

Hej vännen!
Vilken fin bild!
Jag missade programmet idag. :( Jag var på föräldramöte, men tur att det finns svtplay! :)

KRam Mia

Tina sa...

Jag tror att det behövs en snygg tjej som du för att få en så bra bild! Klart att fotografer kan 'trolla' men inte bara...
Guu så tjusig du är och så lycklig du ser ut!
Nä, jag missar nog inte heller programmet imorgon.

Kram på dig!

Casa bianca di Mia sa...

Hmm... inte många rätt där. Lyckades logga in med min sons googlekonto!?

Linus=pownar... ska vara Casa bianca di Mia! ;D

Och jag gick runt och trodde det var torsdag igår.. heela dagen! Jag var helt säker på att jag missat programmet! hihi...
Men ikväll bänkar jag mig klockan 21!
Kram Mia

Jenny sa...

Vilken vacker bild på en vacker tjej:)

Ikväll kikar jag såklart på en andra chans!!

Kraam Jenny

FLAK sa...

Klart man inte missar det...jag jobbar ju inte ikväll så man bänkar sig=)
Vi ser fram mot två och enhalv mollbergare i pik...eller?
Ha en underbar helg och morgondag.
Kram D

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej Snygging!

Men du.. nu får de allt visa mer av dig i rutan. :)
Duktig var du i bassängen, jag är grymt imponerad (igen).

Ha det bäst min fina vän!
Kram Marie

VITA NYANSER sa...

Superfin bild!!! Såg programmet idag...stor kram till dig...du härliga tjej!!! Ha en underbar tripp!!!

Kram kram L-L

Peter sa...

Jättefin bild. Men det behövs ingen mästerfotograf för att få en så vacker kvinna som dig att se bra ut.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...