torsdag 21 juli 2011

Äntligen Fru...

16 juli var det dags...Efter månader av förberedelser var dagen D inne och jag var laddad till max! Frissa på morgonen och runt 12 kom Svt, fotograf och Magda som skulle sminka mig. Försökte peta i mig lite pasta som grund men fjärilarna i magen tog för stor plats =)


Hjälp med klänningen av Petra och Ann Lundberg, In med magen...



Till Almåsa åkte vi hämtade med en fantastisk Limousine från CrownLimo. En otroligt fin Limousin med stilig Chaufför =) Detta var en lyx jag inte ångrar att jag valde..I bilen drack vi såklar tRosa Champagne!



Klänningen har jag köpt på Bröllopsbutiken


Första titten på sin blivande fru!


Foto Maja Suslin

Äntligen Herr och Fru Bresciani

Min fina man....


CupCakes från Chokladhuset i Nynäshamn



Bukett med olivkvistar och vit hortensia






Maten, Italieninspirerad buffé, var fantastisk. Duktiga Björn Näckdal På Almåsa Konferens hade komponerat och lagat den tillsammans med Jocke. Våra gäster var lyriska!
En underbar dag för oss!!

Fler bilder kommer!

5 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Stort stort grattis! Du är underbart vacker... strålar av lycka gör ni båda.

Önskar er all kärlek!
Kram Marie

millandante sa...

Jag njuter igen av de fina bilderna och all kärlek!!:)

Ha en fin dag frun:)
Kram

Lantliv sa...

Åh! Blir alldeles tårögd, så fantastiskt vacker du är, vackra bilder och käääärlek! Må så gott och ta hand om varandra. Tack för att du delar med dig av detta till oss bloggläsare.

Brigitte sa...

Dio mio, så vackra ni är! Så mycket amore och så manga känslor... jag önskar er en glimrande fortsättning!

(Du får berätta sen vad Claudio tyckte om sin present ;-)

Kram, Brigitte

Casa bianca di Mia sa...

Underbara bilder!!
Älskar din bukett med olivkvistarna.. sååå härligt!

Stor Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...